Ilmoittautumiset

Salla Midi Seke Päivi H Ana F Mette S Anu

Kommentoi...

Johanna ilmoittautui in

Osallistun peleihin, jos saan kantapään kuntoon kesällä

Taija ilmoittautui in

Pelaan niin kauan kun paikat kestää

Terhi ilmoittautui in

Harjoituksissa aktiivisesti, peleissä tarvittaessa.

Anne

Vaivaa enimmäkseen polvissa ja ne sanelevat pitkälti mitä teen ja milloin, joten olen aika epävarma kortti. Juuri nyt vaivaa polvien ohella parissa muussakin paikassa, joten saa nähdä mitä tuleva kausi pitää sisällään. Näiden rajoituksen puitteissa olen mukana kauden aikana sekä treeneissä että peleissä.

Toiveena kaudelle olisi jatkaa aluesarjassa ja saada enemmän pelillistä harjoitusta. Viime kaudella jäi tunne, että ainakin itselleni oli epäselvää mitkä puolustuspaikat ovat tietyissä tilanteissa. Monipuolisia treenejä toki muutoinkin hienoa saada myös jatkossa - kiitos Kiki hyvistä ja suunnitelluista treeneistä. Itse ehkä karsisin kahvakuulasta kuitenkin m, mutta se taitaa olla muiden makuun.

Toivoisin myös ennen kauden alkua, että katsottaisiin joku yhteinen tavoite ja peluutussuunnitelma - oletan, että ne on jotain tyyliin min. 15 pistettä per erä kaikissa peleissä ja min sama sijoitus sarjassa kuin edellisenä vuonna ja kaikki pelaa.

Kirsi

Hei! Mukana sen rajoissa, miten paikat kestävät. Kannatan alusarjaa. Ihan hyviä pelejä oli viime kaudella, vaikka voittoja ei montaa tullutkaan. Jos jollain löytyy intoa vetää treenejä ja valmentaa, mieluusti luopuisin siitä roolista. Olisi varmaan hyvä joukkueelle saa uusia harjoituksia ja ideoita pelaamiseen.

Kirsi ilmoittautui in

Tuun kokeileen jossain vaiheessa kestääkö mikään paikka

Minna

Tulen mielelläni pelaamaan. treenikauden aloitus vähän vielä lykkääntyy lapsenhoito haasteiden takia, mutta toivon pääseväni aloittamaan ensi viikon sunnuntaina.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot